Friday 7 June 2013

Apa Itu AssignJobs.com

Salam Jumaat barakah,
Hari ini Brader berblogwalking ke blog Mr. Titan , dia cerita lagi pasal Assign Jobs(kali ke-3 dah..).. jadi Brader trylah pergi website dia usha-usha dan ter'sign up' lah pulak.. hehe..

Ok.. mari Brader cerita apa itu Assign Jobs.. Assign Jobs ialah laman sesawang yang menyediakan peluang kepada korang semua untuk mendapatkan pendapatan sampingan dengan bekerja secara online dengan cara melakukan tugasan yang diberikan dengan kadar yang telah ditetapkan. Sama macam Microworker cuma ianya versi tempatan.




apa itu assignjobs, assignjobs review, bayaran komisen dari assignjobs, buat duit dengan assignjobs, cara buat duit dengan assignjobs, how to make money with assignjobs, make money with assignjobs, owner assignjobs, proof payment from assignjobs, tips buat duit dengan assignjobs, ulasan tentang assignjobs
Baru siap 3 kerja..dapat ah sikit income..

Dipendekkan cerita, Assignjobs ni adalah satu program yang membayar korang jika korang siapkan tugasan yang diberikan pada korang. Korang kena siapkan tugasan itu dalam tempoh yang diberikan. Dan kebanyakkan tugasan yang diberikan tersangatlah mudah belaka. Ada kerja cuma perlu copy dan paste aje, ada kerja kena LIKE kat facebook, ada kerja tulis review dan sebagainya.

Caranya sungguh mudah, korang sign up je di Assign Jobs dan secara automatik akan dikreditkan dengan $2. Mudahkan!!! Lepas tu korang bolehlah mula meng'apply' untuk job-job yang tersedia.

Bila pendapatan korang dah mencecah $30 maka bolehlah di 'cash-out' kan. Bayaran pula dalam USD.. jadi korang kalilah dapat berapa.. banyak jugak tu.. Rezeki jangan ditolak..Cuba korang tengok Mr. Titan ni..sehari je dia dah buat $32..terus cashout haritu jugak..

Pepatah orang putih mengatakan ' No Pain No Gain '.. jadi apa tunggu lagi..

 Jom Daftar Di Assign Jobs.Com 

p/s : Korang x minat daftar benda ni..Rugi...Brader daftar Churp2..Weeclick, 8Share, JomNiaga dan macam-macam lagi..seronok buat duit dengan semua ni..

1 comment: