Tuesday, 28 July 2015

Makan untuk kehidupan

Makan tido
Makan tido
Makan tido
Tang mananya rezeki nak masuk. Tunggu jatuh dari langit? 
Ayuh, bangun bangkit cari rezeki.
Kamu hidup untuk makan atau makan untuk kehidupan.

Image result for cendol

Bang oh bang..saya ni bukan pemalas.
Makan sehari sekali..
Bajet..
Kerja sekarang susah nak cari..
Yang ada pun mana setimpal dengan kelulusan saya.
Tak kan penat belajar degree nak kerja cuci tandas bang,,
Takda kelas lah camtu..
At least kerja kat pejabat ada airconditioner pun jadilah..
Bulan bulan dapat duit bolehlah belanja mak ayah sekali..

Jumpa orang camni. Anda hentak je. Bagi siku satu kali, lutut dua kali, terajang muay thai 3 kali.
Lebih 4 kali 5 kali. Kasi fikir sendiri nak bagi buah apa. Miahaha. Kerja nak senang ya dik. Meh abang tunjukkan satu. Takyah pergi pejabat mana mana, duduk je rumah hadap komputer. Ya tak tipu punya lah.

KLIK dulu. Saya tak tipu >> http://www.ashadee.net/go/49865/fareastdin
KLIK dulu. Saya tak tipu >> http://www.ashadee.net/go/49865/fareastdin
KLIK dulu. Saya tak tipu >> http://www.ashadee.net/go/49865/fareastdin

Ramai dah yang buat, macam yang abang tgh buat sekarang ni. Sambil2 makan ikan bakar. Dah. Try dulu. K bye

Image result for ikan bakar

4 comments: