Saturday 8 June 2013

5 Perkara Anda Patut Tahu Tentang AssignJobs.com

Salam dan selamat berhujung minggu. Sebelum Brader mulakan bicara, izinkan untuk Brader bertanya, sudahkan anda mengetahui tentang AssignJobs.com. Jika belum. Sila baca entry INI dahulu. Jika sudah tahu, sudahkah anda mendaftar. Jika belum daftarlah dahulu.

SILA DAFTAR DI SINI

apa itu assignjobs, assignjobs review, bayaran komisen dari assignjobs, buat duit dengan assignjobs, cara buat duit dengan assignjobs, how to make money with assignjobs, make money with assignjobs, owner assignjobs, proof payment from assignjobs, tips buat duit dengan assignjobs, ulasan tentang assignjobs
Program JanaWang online terbaru..
Berikut Brader senaraikan 5 perkara anda perlu tahu tentang AssignJobs.com

1. Owner AssignJobs.com
Seperti yang Brader katakan dalam entry lepas bahawa ianya seperti Microworker yang bercorak tempatan, makanya ownernya pasti orang tempatan. Siapkah beliau? Beliau ialah Tuan Syed Mohd Saiful Ikhwan, seorang usahawan internet yang berjaya dan terkenal. Jadi anda usah risau tentang sebarang kesukaran yang boleh @ bakal timbul. Boleh hubungi beliau di SINI.

2. Senarai tugasan.
Kebanyakkan tugasan yang diberikan tersangatlah mudah belaka. Ada kerja cuma perlu copy dan paste aje, ada kerja kena LIKE kat facebook, ada kerja tulis review dan sebagainya. Tidak susah bukan. Bayangkan anda boleh peroleh wang yang banyak sekadar beberapa minit sahaja. 

3. Bentuk bayaran.
Antara Ringgit Malaysia(RM) dan United State Dollar(USD) anda pasti tahu mana yang lebih tinggi nilainya bukan. Dalam program ini anda dibayar dengan USD bukan RM. Setiap tugasan bermula serendah $0.30 sehingga $15.00(setakat yang pernah Brader buat). Lebih kurang RM1.00 hingga RM45.00..banyak bukan. Dan ianya akan dilakukan secara bank transfer setelah cukup $30 dalam akaun AssignJobs anda.

4. Kerja lumayan.
Bayangkan setiap orang yang mendaftar di AssignJobs.com dengan anda sebagai referrernya, anda boleh peroleh $1.00=Rm3.00..OMA, ianya lebih lumayan dari orang mendaftar di Churp2, WeeClicks mahupun 8Share dan lain2 medium pengiklanan yang ada di Malaysia. Jadi, jangan lepaskan peluang ini. Daftar AssignJobs.com sekarang. Tak Terkalah bukan ganjarannya.

5. Belum ramai yang mengetahuinya.
YA. Setakat ini, menurut sumber, baru beberapa ribu sahaja yang telah mendaftar. Jadi, jika anda melihat entry ini dan berlalu begitu sahaja, anda telah melepaskan peluang terbaik untuk membuat duit dari blog. Jika anda bijak, marilah mendaftar di SINI. Cara terbaik untuk berjaya ialah Be A Leader not A Follower.

p/s : Malam sudah larut. Duit sudah masuk. Alhamdulillah. Hati sudah tenang. So, sleep time. Selamat malam. Esok nak buat duit lagi dengan AssignJobs ni..

No comments:

Post a Comment