Thursday 23 May 2013

Wee..Jom daftar Weeclicks

Salam dan selamat petang semuanya. Moga terus sihat selalu. Tadi singgah jap jumpa kawan. Baru nak bukak mulut tetiba dia 


"Argh..Tension 3x...Manalah aku nak cekau duit ni..dah akhir sem ni..argh.
.macam-macam plak event yg diaorang buat..duit sana duit sini"

Biasa bukan dengan situasi ini. Pasti ada yang pernah mengalami keadaan sedemikian. Kat atas ni kira okay lagi lah, ada lagi yang teruk Brader pernah jumpa. 

"Mat, jom Warung Ibu pekena sat Nasi Bujang".
""Xpe ah, aku makan maggi je..duit nipis dah..ujung sem dah" 

Once again, dahi ditepuk walau tiada suatu zarah nyamuk Aedes pon yang singgah menghirup kemanisan darahku.(nak rasa..haha) Hmm..macam-macam bukan situasu di universiti bila nak akhir-akhir sem ni. For me dan Budak Kaya Ni macam-macam kami buat untuk tambah income. Satu daripadanya ialah WeeClicks.

Secara mudah, WeeClicks lebih kurang macam gabungan Says dan Nuffnang. Ada bahagian untuk dapat duit melalui perkongsian link dan juga melalui klik. Jadi, kalau korang pernah join Says dan Nuffnang, korang mesti FAHAM apa yang Brader cuba sampaikan. Apa yang bestnya, siapnya korang daftar dengan WeeClicks ni..kompom dan tak tipu RM10 dah siap sedia dalam akaun WeeClick korang. Cuba tanya Bro Tirana Aduka dan Bro Framestone. Memang ada RM10 bukan. See. Di sini bermula kayuhan kekayaan korang. Bolehlah maggi korang bertukar menjadi Burger Bakar Abg Burn nanti. Berminat. 

Daftar SINI
weeclick,weeclicks,weeklik, daftar weeclick, apa weeclicks, buat duit dengan weeclicks.
Muka depan web WeeClick..

Belum cukup tertarik. Hmm. Nampak tak gambar IPad kat atas ni. Nak? Senang je. Daftar SINI dengan WeeClick dan ikut arahan di bawah. Caranya mudah.


  1. Pergi layarilah fan page kami di facebook.com/weeclicks dan “Like” fan page kami.
  2. Habiskan ayat ini: Saya suka berkongsi di Internet kerana…………(tulis apa yang anda suka, tidak had nombor perkataan. )
  3. Emelkan ayat kamu ke win(at)weeclicks.com.my.
weeclick,weeclicks,weeklik, daftar weeclick, apa weeclicks, buat duit dengan weeclicks.
Adakah IPad ini milik anda. Jom daftar segera..

Btw, jom men kira-kira sikit. RM1.20 dengan RM1.60 beza dia RM0.40 kan. So, apa kaitannya. Haha. Di sinilah korang boleh topap income korang dengan WeeClick ni. Setiap pendaftaran 1-300 korang dapat RM1.20 dan untuk 301 ke atas RM1.60.. Masyuk bukan. Jomlah daftar SINI! Ramai yang telah menerima manfaatnya. Anda bila lagi.

weeclick,weeclicks,weeklik, daftar weeclick, apa weeclicks, buat duit dengan weeclicks.
RM1.20 menjadi RM1.60..jomlah join..

Daftar SINI

Sekian, selamat membaca dan mendaftar.

p/s : Jangan lupa sedekah nanti bila dah kaya dengan WeeClick ni. Baru berkat hidup.

No comments:

Post a Comment