Wednesday 26 June 2013

Wordless Wednesday : Aku terima nikahnya..

Zeet..zeet..bunyi hon motor posmen memecah kesunyian pagi ini. Aku pasti ada surat baru untukku. Aku bergegas keluar melihat peti surat untuk memeriksa. Ya, ternyata memang ada surat baru. Sampulnya tidak seperti biasa. Cukup tebal dan terang warnanya. Berbau wangi seperti haruman One Million by Poco Rabbane pula. "Ish, sape punya kad kahwin pulak ni.."hatiku berbisik. Lalu dengan cermat aku membukanya. "Engkau rupanya..Allahu Akbar..Insyaallah akan aku hadir.." Mari saya kongsikan kepada anda kad kahwin tersebut...

aku terima nikahnya, jemputan ramadhan, kad kahwin, kad jemputan, ramadhan, checklist ramadhan, persiapan ramdahan 1434.
Tekan gambar untuk tumbesaran..

Disertakan juga bersama kad jemputan ini dengan sebuah nota ringkas dan sehelai checklist yang kandungannya cukup hebat..Nota ringkas itu berbunyi :
Dengan ini saya menjemput kalian semua untuk hadir. Semoga kehadiran anda sekalian akan mendapat keampunan, kerahmatan dan keberkatan daripadaNya. Amin..

Checklist Ramadhanku Tahun Ini..
Checklist Ramadhanku Tahun Ini..

p/s : Tik tok tik tok..Yezza..13 hari lagi menuju bulan Ramadhan..Mari kita semua bersedia..

No comments:

Post a Comment