Saturday 1 June 2013

Tak Terkalah Sampai Lidah Kelu

Contest Review Tak Terkalah.ahmadfaizal.com,earncent.com cendol banting, lelaki kacak.
Lelaki Kacak buat contest woo...Joined

Dia suruh review blog dia..So bawah ni review Brader..

I have nothing to say. Memang TAK TERKALAH sume cerita Lelaki Kacak ni..Cendol Banting yang aku pernah rasa "biasa-biasa je"..tak sedap pon jadi sedap bila Lelaki Kacak ni tulis..memang ahmadfaizal ni suka buat kerja ah bukan rajin macam orang lain cakap. Bab entry BI dia..ha..aku paham sebaris dua..len harap maaf..terus tekan button close..haha..Btw, ohcikgu.com  dan earncent.com  lagi aku layan dari tengok entry kat ahmadfaizal.com. Tu je..nak tulis lagi tak idea dah dan lidah dah kelu..yang aku tahu aku akan terus layan sume blog Lelaki Kacak ni sebab banyak ilmu aku boleh cedok..TQ Lelaki Kacak yang ego..Jasamu akan daku kenang sampai mati..                                                                                                                                                                         

Oh ya, last kopek punya kerja..Dia suruh WAJIB letak senarai penaja dan penganjur. 
Contest Review Tak Terkalah ini dianjurkan oleh Ahmad Faizal dan Earncent.com dan ditaja bersama oleh SaraSyukri Tahir,RahsiaDuitFreeIlaZainalBlackrosehunter, dan Nuristimewa.

p/s: Nak singgah OhCikgu dan Earncent cedok ilmu baru..