Wednesday 19 June 2013

Barisan Pencermah Seminar 7 Hari WTF?

buat duit dengan affiliate, daftar affiliate, seminar pelaburan hartanah, saufi karim, fairul ridzuan, sarjana hartanah, seminar 7 hari WTF, seminar hartanah, tips melabur hartanah, buat duit dengan hartanah, rahsia jutawan muda, rahsia pelabur hartanah.
Salam Hormat,

Anda dah lihat & tahu secara amnya tentang seminar 7 hari yang bakal kami adakan seperti dalam entry-entry sebelum ini.(Lihat semuanya di SINI.)

Tapi, tentu sekali anda akan tertanya-tanya siapa pula barisan penceramah yang bakal menyampaikan seminar tu nanti?

Hebat sangat ke mereka dalam Pelaburan Hartanah?

OK {!name}, sila ambil perhatian sepenuhnya. Sini saya perkenalkan barisan penceramah yang akan menjadi jurulatih anda sepanjang 7 hari seminar tersebut ...


1. Tuan Faizul Ridzuan
Jika anda sudah agak lama dalam Pelaburan Hartanah ini, tentu beliau ini tidak asing lagi bagi anda. Beliau merupakan penulis buku “WTF? – 23 Properties By 30”.

Pada tahun 2011, ketika usia beliau 29 tahun, beliau telah berjaya membeli 23 buah rumah dengan jumlah aset sebanyak RM5 juta.


2. Tuan Saufi Karim
Beliau merupakan penulis eBook yang merupakan salah-satu ebook Bestseller di Malaysia iaitu ebook ‘Pelaburan Hartanah Tanpa Modal’. Merupakan pelopor Pelaburan Hartanah TANPA Modal Nombor #1 Malaysia.

Antara kejayaan beliau adalah selama lebih kurang 3 tahun berkecimpung dalam bidang hartanah berjaya mengumpul Net Worth (Nilai Bersih) RM500,000 TANPA mengeluarkan sebarang modal pun!


3. 3 Orang Speaker Misteri Pelabur Hartanah
Ya, bukan sorang, tapi ada 3 lagi speaker tambahan. Mereka ini telah membeli hampir lebih daripada 50 buah hartanah. Semuanya daripada pengalaman hidup mereka sendiri, bukan sekadar teori di atas papan putih sahaja.


4. 2 Orang Speaker Misteri Pelabur Hartanah Wanita
Mereka berdua ini adalah antara wanita-wanita di Malaysia yang telah berjaya dalam Pelaburan Hartanah.

Boleh dijadikan suatu inspirasi bagi peserta wanita di seminar ini menunjukkan bahawa, walaupun anda bergelar wanita malah suri rumah pun, anda masih mampu melibatkan diri dalam Pelaburan Hartanah!

Memang hebat bukan barisan para penceramah ini?

Ya, mereka ini semua memang terlibat secara langsung dalam Pelaburan Hartanah kerana mereka sendiri adalah pelabur.

Bukan hanya sekadar seperti seorang Pensyarah kolej yang mengajar teori semata-mata.

Mereka inilah yang patut anda jadikan sebagai cikgu anda.

==> Klik sahaja di SINI untuk tuntut ilmu daripada mereka

Ikhlas,
Brader FF.

(Sila baca entry yang lain di SINI..)